Friday 15 July 2016

TAHNIAH ....DAPAT HADIR KURSUS

Setakat hari ini lebih hanya 30 orang yag dapat hadir kursus kepimpinan usahawan PJU 1.Tahniah saya ucapkan. Segala persediaan telahpun dilakukan termasuk mencetak modul. Peserta boleh juga gunakan modul ini sebagai penajaan. Saya kurang puas hati kerana gambarnya adalah hitam putih maka modul ini kurang menarik tetapi isinya dapat membantu peserta dalam memperkembangkan rangkaian perniagaan. Anggaplah kursus ini adalah kursus bajet tetapi apa yang lebih penting ialah pengisian. Bagi pendaftaran peserta akan datang kita kena fikir sesuatu supaya peserta dapat bayar awal kerana ia akan memudahkan saya membuat persediaan awal terutama dalam aspek minuman ringan. Apapun saya ucapkan tahniah dan IsyaAllah saya akan memberikan yang terbaik untuk peserta. Ayuh ...kita ledakkan program PJU ini ke serata negara. Kita bangkitkan semula ekonomi orang Islam yang lama tertidur......  Jumpa anda di sana.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.